مقـالات

1396/6/27

تشريفات مجالس عروسي - بخش دوم

انتخاب محل برگزاري عروسي يکي از مهمترين انتخاب ها در اجراي عروسي است که خدمات مجالس با توجه به ليست كامل محل هاي در اختيار خود و با در نظرگرفتن بودجه و سليقه عروس و داماد ، تعداد ميهمانان ، فصل برگزاري مراسم ، نحوه برگزاري مراسم بهترين  گزينه ممكن ( تالار عروسي ، باغ عروسي ، ويلاي خصوصي ، سالن اجتماعات و ... ) را پيشنهاد خواهد داد.


معرفي و پيشنهاد يك گروه موسيقي مناسب مطابق با سلايق و معيارهاي عروس و داماد ( گروه موزيك كامل ، موزيك سنتي ، دي جي ،تك نوازي پيانو و سازهاي ديگر و ... ) از جمله خدماتي است كه موسسه تشريفات مجالس انجام خواهد داد.


پيشنهاد ، معرفي و رزرو آتليه عروسي خوب با فضاهاي زيبا و مناسب از ديگر وظايف موسسه خدمات مجالس عروسي ميباشد . انتخاب آتليه و عمارت عكاسي از انتخاب هاي بسيار حائز اهميت عروسي است چرا كه ثبت خاطرات و لحظات زيباي عروسي توسط آتليه انجام ميشود . در انتخاب آتليه مواردي مثل نزديكي به باغ عروسي و ... از اهميت ويژه اي برخوردار ميباشند.


انتخاب آرايشگاه عروس خوب هميشه جزء يكي از سخت ترين انتخاب هاي عروس خانم هاست و موسسه تشريفات مجالس عروسي با در اختيار داشتن ليست كامل خود از بهترين ها آرايشگاه هاي عروس با در نظر گرفتن كليه شرايط ميتواند بهترين راهنماي عروس و داماد در اين انتخاب باشد.

تشريفات مجالس عروسي- بخش اول

کلمات مرتبط:   تشریفات   خدمات مجالس   تولد   عروسی   پیاژه